Helaas worden er door externe factoren geen of zeer beperkt systeem e-mails verzonden. Denk hierbij aan:

  • de mail om je account te activeren (zie alternatief hieronder)
  • de mail om je wachtwoord te resetten (zie alternatief hieronder)
  • de mail om je emailadres te vervangen
  • mail die je ontvangt na afkeur van advertentie wijzigingen

We zijn druk bezig om de problemen op te lossen helaas is nog niet aan te geven wanneer de problemen zijn verholpen.   


UPDATE:

De mail om je account te activeren 

Heb je een nieuw account en moet je nog je e-mail bevestigen? In dat geval kun je de Klantenservice een e-mail sturen support@kinky.nl  vanaf het e-mailadres van je account. Dan bevestigen wij je e-mailadres handmatig. 


De mail om je wachtwoord te resetten 

Indien je je wachtwoord wilt wijzigen, stuur even een mailtje naar de Klantenservice support@kinky.nl vanaf het e-mailadres van je account. Dan sturen wij je per mail een nieuw wachtwoord waar je mee kunt inloggen.